Raktažodžių paieška: Kaip rasti tinkamus raktinius žodžius savo svetainei

Daugeliui tinklapių savininkų mintys apie aukštesnes vietas paieškos sistemų rezultatuose gali atrodyti tarsi paslaptis. Dažnai susiduriame su klausimais: kaip žinoti, kurie raktiniai žodžiai padės jūsų svetainei užimti aukštesnę vietą? Ir kaip apskritai rasti tinkamus raktažodžius, į kuriuos reikėtų orientuotis? Pasikalbėkime apie tai plačiau

Gidas kaip ieškoti tinkamų raktažodžių:

1. Atlikite keletą tyrimų

Prieš pradėdami galvoti, į kokius raktažodžius orientuotis, turite atlikti preliminarų tyrimą. Tai padės jums geriau suprasti visą jūsų nišą. Taip pat tai, kokie potencialūs klientai iš tikrųjų ieško.

Šį tyrimą galite atlikti keliais skirtingais būdais:

  • Naudokite „Google AdWords” priemonę. Šis nemokamas „Google” įrankis gali padėti ištirti galimus raktinius žodžius. Tiesiog sukurkite naują kampaniją ir spustelėkite „Raktinių žodžių idėjos”
  • Patikrinkite savo konkurentus: Pažiūrėkite, į kokius raktažodžius taikosi jūsų konkurentai. Galite naudoti tokį įrankį kaip „Ahrefs”, kad pamatytumėte, pagal kokius raktažodžius svetainė yra reitinguojama. Tačiau turėkite omenyje, jog tai yra mokamas įrankis.
  • Pasikalbėkite su klientais: Paklauskite savo dabartinių klientų, ko jie ieškotų, jei ieškotų tokios įmonės kaip jūsų. Taip galite sužinoti, kokią kalbą potencialūs klientai vartoja ieškodami tokių produktų ar paslaugų kaip jūsų. Atminkite, jog lietuviškas srautas, ypač jeigu kalbame apie mažesnės apimties paiešką yra sunkiau išmatuojamas.

2. Sudarykite galimų raktažodžių sąrašą

Laikas pradėti sudarinėti galimų raktažodžių sąrašą. Pasistenkite sugalvoti kuo daugiau skirtingų raktažodžių, kuriuos, jūsų manymu, potencialūs klientai galėtų naudoti ieškodami jūsų produktų ar paslaugų.

Nesijaudinkite, jei kai kurie iš sugalvotų raktažodžių atrodys pernelyg bendri – vėliau visada galėsite juos susiaurinti. Kol kas tiesiog pasistenkite rasti įvairių raktažodžių idėjų.

3. Susiaurinkite sąrašą

Dabar, kai turite ilgą raktažodžių sąrašą, laikas pradėti juos siaurinti. Tai darydami norėsite atsižvelgti į kelis skirtingus veiksnius:

  • Kiek raktažodis yra aktualus Jums: Įsitikinkite, kad pasirinkti raktažodžiai yra susiję su jūsų produktais ar paslaugomis. Nėra prasmės rinktis raktinius žodžius, kurie nesusiję su jūsų veikla.
  • Kaip sunku užimti vietą pagal raktažodį: Kai turėsite potencialių raktažodžių sąrašą, turėsite ištirti, kaip sunku užimti vietą pagal kiekvieną raktažodį. Tai padaryti taip pat galite „Ahrefs” mokamo įrankio pagalba.
  • Paieškos apimtis: Reikėtų, kad raktinis žodis būtų gana didelės paieškos apimties. Tai reiškia, kad žmonės iš tikrųjų ieško šio raktažodžio.
  • Tinkamumas: Raktažodis turėtų būti susijęs su jūsų produktais ar paslaugomis.
  • Sudėtingumas: Reikėtų, kad raktažodis nebūtų pernelyg sudėtingas.

Tikimės, šis gidas padėjo jums šiek tiek daugiau sužinoti apie tai, kaip rasti tinkamus raktažodžius savo svetainei. Jei reikia detalesnės informacijos rekomenduojame paskaityti šį straipsnį apie raktažodžių paiešką.