SEO patarimai, kuriuos privalote žinoti
Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra dinamiška sritis, kuri nuolat vystosi. Keičiantis algoritmams ir vartotojų elgsenai, rinkodaros specialistai turi būti lankstūs ir pritaikyti savo strategijas, kad užtikrintų, jog jų skaitmeninis turinys išliktų matomas ir vertingas. Pateikiame svarbiausių SEO patarimų, kuriuos savo arsenale turėtų turėti kiekvienas rinkodaros specialistas, rinkinį.
Raktinių žodžių tyrimai: SEO kertinis akmuo
Prieš rengiant turinį, labai svarbu suprasti, ko ieško jūsų auditorija. Tokie įrankiai kaip „Google Keyword Planner”, „Ahrefs” ir „SEMrush” gali būti neįkainojami šiame procese.
- Ilgieji raktažodžiai: Tai ilgesnės, konkretesnės raktažodžių frazės, kurias lankytojai dažniau vartoja, kai yra arčiau pirkimo arba kai naudojasi balsine paieška. Jos neįkainojamos, nes dažnai yra mažiau konkurencingos ir tikslingesnės.
- Vartotojo ketinimas: Neapsiribokite vien raktažodžių paieška. Supraskite kiekvienos paieškos „kodėl”. Ar naudotojas ieško informacijos, ar yra pasirengęs pirkti? Pritaikykite turinį, kad jis atitiktų šiuos konkrečius poreikius.
Kokybė viršija kiekybę: Turinio paradigma
Nors gali būti viliojanti mintis sukurti didžiulį kiekį turinio, kokybė visada pranašesnė už kiekybę.
- Įtraukiantis turinys: Užtikrinkite, kad jūsų turinys sulauktų atgarsio auditorijoje. Turinys turėtų būti įdomus, informatyvus ir vertingas, kad skaitytojai vis sugrįžtų.
- Reguliariai atnaujinkite: SEO nėra „viskas ir pamiršk” strategija. Reguliariai atnaujinkite savo turinį, kad jis išliktų aktualus ir teiktų tikslią informaciją.
Optimizavimas mobiliesiems įrenginiams: Šiuolaikinio naudotojo poreikius
Kadangi vis daugiau naudotojų prie svetainių jungiasi per mobiliuosius įrenginius, turėti į mobiliuosius įrenginius reaguojančią svetainę yra ne tik galimybė – tai būtinybė.
- Reaguojantis dizainas: Jei svetainė pritaikoma: užtikrinkite, kad ji prisitaikytų ir gerai atrodytų bet kuriame įrenginyje – staliniame kompiuteryje, planšetiniame kompiuteryje ar išmaniajame telefone.
- Venkite „Flash”: daugelis mobiliųjų įrenginių nepalaiko „Flash”. Jos naudojimas gali trukdyti naudotojui naudotis jūsų svetaine.
Puslapio sparta: reikia greičio
Lėtai įkraunamas puslapis gali būti konversijų žudikas. Vėlavimas net kelias sekundes gali padidinti atmetimo rodiklius.
- Optimizuokite vaizdus: Dideli paveikslėlių failai gali gerokai sulėtinti svetainę. Naudokite įrankius, kad juos suspaustumėte nesumažindami kokybės.
- Sumažinkite nukreipimų skaičių: Kiekvieną kartą, kai puslapis nukreipiamas į kitą puslapį, lankytojui tenka papildomai laukti. Sumažinkite tai iki būtino minimumo.
Atgalinės nuorodos: Skaitmeninių ryšių kūrimas
Atgalinės nuorodos veikia kaip kitų svetainių patvirtinimai, signalizuojantys paieškos sistemoms, kad jūsų turinys yra vertingas.
- Rašykite straipsnius gerbiamoms savo srities interneto svetainėms. Tai ne tik padeda jums tapti ekspertu, bet ir suteikia galimybę gauti vertingų atgalinių nuorodų.
- Neveikiančių nuorodų tvarkymas: Tai reiškia, kad kitose svetainėse surandama neveikiančių nuorodų ir pasiūloma pakeisti neveikiančią nuorodą atitinkama nuoroda iš jūsų svetainės.
Pagrindiniai puslapio elementai: Viskas priklauso nuo detalių
Nuo metaaprašymų iki antraščių – smulkmenos jūsų svetainėje gali turėti stebėtinai didelę įtaką SEO optimizavimui.
- Meta aprašymai: Jie gali neturėti tiesioginės įtakos reitingams, tačiau gali turėti didelę įtaką paspaudimų skaičiui. Gerai parašytas meta aprašymas gali priversti naudotoją spustelėti jūsų, o ne konkurento nuorodą.
- Antraštės žymos: Naudokite H1, H2 ir H3 žymas, kad sukurtumėte turinio struktūrą ir išryškintumėte svarbius dalykus.
Socialinių signalų vaidmuo
Nors tiesioginis ryšys tarp socialinių signalų (patinka, bendrinimų, tweets) ir reitingų vis dar karštai diskutuojama tema, negalima paneigti netiesioginės naudos.
- Didesnis matomumas: Kuo daugiau jūsų turiniu dalijamasi socialinėje žiniasklaidoje, tuo jis labiau matomas. Dėl to gali atsirasti daugiau atgalinių nuorodų, kurios neabejotinai turi įtakos reitingams.
- Įsitraukimas ir dalijimasis: Tai ne tik jūsų turinio stumdymas. Bendraukite su savo auditorija, dalinkitės kitu vertingu turiniu ir įtvirtinkite savo prekės ženklą kaip autoritetą.
Nuolat besikeičiančiame SEO pasaulyje rinkodaros specialistams, bei verslui labai svarbu išlikti priekyje, įgyvendinant tiek pagrindines, tiek naujoviškas strategijas. Įtraukdami šiuos SEO patarimus į savo skaitmeninės rinkodaros vadovėlį, sudarysite sąlygas tvirtam organiniam augimui ir geresniam prekės ženklo matomumui. O jeigu neturite tam laiko, ar noro, Jums pagelbėti pagali profesionalios seo paslaugos. Spauskite aktyvią nuorodą ir sužinokite daugiau.