Kada laikas atlikti SEO auditą?
Jei jums gąsdina mintis atskleisti visas savo svetainės problemas, nesijaudinkite. Turėdami tinkamus įrankius ir profesionalią pagalbą, greitai pralenksite savo konkurentus paieškos sistemos rezultatų puslapiuose (SERP), atlikdami keletą greitų (ir keletą ilgesnių) pataisymų.
Kas yra SEO auditas?
SEO auditas yra išsamus jūsų svetainės stiprybių ir silpnybių vertinimas bei analizė iš techninės ir rinkodaros perspektyvų.
Atsižvelgiant į tyrimo gylį, SEO svetainės auditas suteikia įžvalgas, kaip potencialūs klientai bendrauja su jūsų svetaine ir kaip padidinti srautą. Kitaip tariant, tai yra pirmasis žingsnis, kurį turite žengti norėdami padidinti savo pelną.
Išsamus SEO auditas atskleidžia klaidas ir problemas penkiose pagrindinėse ataskaitose:
- Techninė ir struktūrinė analizė – Vertina svetainės techninę infrastruktūrą ir struktūrą, įskaitant svetainės greitį, saugumą ir prieinamumą.
- Puslapyje vykdomos turinio analizė – Išnagrinėja turinio kokybę, SEO optimizaciją ir raktažodžių panaudojimą.
- Už puslapio ribų ir atgalinių nuorodų analizė – Analizuoja atgalines nuorodas ir jūsų svetainės autoritetą internete.
- Rinkos konkurencijos duomenų analizė – Lygina jūsų svetainę su konkurentais rinkoje, identifikuojant stiprybes ir galimybes.
- Raktažodžių analizė – Išsamiai analizuoja, kaip efektyviai svetainė naudoja raktažodžius, siekiant pritraukti tinkamą auditoriją.
Naudokite SEO auditą kaip pagrindą savo rinkodaros strategijai. SEO audito ataskaita informuoja jūsų komandą apie klaidas ir suteikia jiems idėjų strateginiams patobulinimams. Reguliarūs SEO auditai suteikia jūsų komandai matomus rezultatus ir aiškią kryptį tolesniam veiksmui.
Kodėl atlikti SEO auditą?
Nesvarbu, ar esate didelio rinkodaros skyriaus vadovas, ar mažos įmonės savininkas, siekiantis pranašumo prieš konkurentus, SEO auditas yra būtinas jūsų rinkodaros strategijai.
Kai klientai pradeda savo kelionę ieškodami idealios prekės ar paslaugos, jie paprastai pradeda nuo paieškos užklausos. Jums reikia žinoti, kokius klausimus užduoda jūsų potencialūs klientai, ir atsakyti į juos greitai bei išsamiai.
Tačiau klientai gali susidurti su kliūtimis naršydami jūsų svetainėje. Pavyzdžiui, jei jūsų svetainė nėra indeksuojama pagal norimus raktažodžius, klientai tiesiog neranda jūsų verslo. Tai yra matomumo paieškoje problema.
Be to, nežinodami, kokius raktažodžius konkurentai gerai indeksuoja, jūs sėdite ant suolelio, kai turėtumėte būti lenktynėse. Be to, galite praleisti lengvai pasiekiamas galimybes pralenkti juos pagal nišinius raktažodžius.
Beje, ar žinojote, kad tikimybė, jog vartotojas atsisakys lėtai kraunamo puslapio, sparčiai didėja, kai svetainė kraunasi ilgiau? Jei jūsų svetainė veikia lėtai, svetainės auditas parodys, kodėl taip yra ir kaip tai ištaisyti.
Neatlikus SEO audito, vairuojate tamsoje. Vienas SEO auditas atskleis visas šias problemas ir paruoš jūsų atsigavimui.
Kada laikas atlikti SEO auditą?
Jei dar nesate atlikę savo svetainės SEO audito, dabar yra geriausias laikas tai padaryti. Ateityje auditus reikėtų atlikti reguliariai, atsižvelgiant į jūsų verslo dydį.
Pavyzdžiui, vidutinio dydžio įmonėms reikėtų atlikti SEO auditą kiekvieno ketvirčio pradžioje. Tai padeda nustatyti komandos tikslus ateinančiam ketvirčiui, taip pat svarbius veiklos rodiklius (KPI arba etalonai), todėl žinosite, ko tikėtis. Mažos įmonės gali rinktis atlikti svetainės auditą kas šešis mėnesius.
Taip pat turėtumėte atlikti svetainės auditą prieš pradedant naują projektą. Tai suteiks jums matomus duomenis apie jūsų rinkodaros kampanijos sėkmę, leis išlaikyti tai, kas veikia, ir nutraukti tai, kas neveikia.