Ką reikia žinoti apie Google reklamą?

Google Ads reklama“ (anksčiau žinoma kaip „Google AdWords“) yra internetinės reklamos platforma, kuri leidžia jums reklamuoti savo produktus ar paslaugas „Google“ internetiniuose turtuose, tokiuose kaip paieškos sistema, partnerių svetainės ir „YouTube“.

Kai sakome „Google Ads“, turime omenyje reklamos platformą. Kai sakome „Google“ reklamos, kalbame apie tikrąsias reklamas „Google“ turtuose.

Už tai, kad jūsų reklamos pasirodytų „Google“, mokate mokestį. Kaina nustatoma „licitacijos“ būdu.

Galite įsivaizduoti licitaciją kaip aukcioną, kuriame įmonė nusprendžia maksimalią sumą, kurią ji yra pasirengusi mokėti už paspaudimą ant savo reklamų.

Bet kodėl mokėti, kai „Google“ yra nemokami įrašai?

Šie nemokami įrašai vadinami organiniais rezultatais. Jie rodomi atsižvelgiant į jų atitikimą vartotojų paieškos užklausoms. Ir „Google“ naudoja šimtus veiksnių, kad juos organiškai reitinguotų.

Tai visiškai skiriasi nuo to, kaip „Google“ nusprendžia, kurias reklamas rodyti.

Kodėl naudoti „Google Ads“?

„Google Ads“ privalumai apima:

  1. Nedelsiamas matomumas „Google Ads“ užtikrina, kad jūsų reklama bus greitai pastebėta.

Reklamos rodomos ryškiai, atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip jūsų pasiūlymo suma ir reklamos kokybė.

Tai užtikrina, kad jei turite naują produkto paleidimą ar ypatingą akciją, ji nedelsiant sulauks dėmesio, be ilgo laukimo periodo.

  1. Lankstumas „Google Ads“ siūlo įvairius reklamos formatus, atitinkančius skirtingus verslo poreikius.

Nesvarbu, ar pageidaujate naudoti tekstą, vaizdus ar vaizdo įrašus, yra reklamos formatas, kuris padės efektyviai perteikti jūsų žinutę.

3. Remarketingas
„Google Ads“ leidžia iš naujo įtraukti vartotojus, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, bet nebaigė norimo veiksmo, pvz., neįsigijo produkto ar neužsiprenumeravo naujienlaiškio.

Jūsų reklamos rodomos kitose svetainėse, kurias jie lanko, išlaikant jūsų prekės ženklą jų mintyse.

Perkėlimo reklama (retargeting) didina šių potencialių klientų grįžimo į jūsų svetainę ir konvertavimo galimybes.

4. Kainos efektyvumas
Pagrindinis „Google Ads“ kainodaros modelis yra mokėjimas už paspaudimą (PPC), kai mokate, kai kas nors spusteli ant jūsų reklamos. Platforma taip pat siūlo kitas kainodaros galimybes, pavyzdžiui, kainą už tūkstantį įspūdžių (CPM) ir kainą už veiksmą (CPA).

Šios lanksčios galimybės leidžia jums pasirinkti labiausiai kainos efektyvų modelį jūsų konkrečių kampanijos tikslų atžvilgiu, optimizuojant jūsų išlaidas geresniems rezultatams.

5. Matuojami rezultatai
„Google Ads“ pateikia išsamią veiklos ataskaitą.

Galite stebėti įvairius rodiklius, nuo jūsų reklamos gautų peržiūrų ir paspaudimų skaičiaus iki konversijų, kurias ji generuoja.

Tada šiuos duomenis galite naudoti nustatydami, kurios reklamos veikia geriausiai, efektyviau paskirstydami biudžetą ir tobulindami taikymą, siekiant pagerinti jūsų kampanijos veiksmingumą.

Su „Google Ads“ galite pasiekti įvairius reklamos tikslus, pvz., padidinti svetainės srautą, gauti potencialių klientų duomenis ir skatinti pardavimus.

Tačiau jūsų reklamų sėkmė priklauso nuo kelių veiksnių, įskaitant pasirinkto „Google“ mokamos reklamos tipą.