Marketingo agentūra: jų tipai

Aukštas pozicijas užimančiose arba kitaip sakant, gerai įsitvirtinusiose didelėse reklamos įmonėse paprastai dirba darbuotojai atsakingi už kūrybą, tai yra tekstų kūrėjai ir grafikos dizaineriai, kurie turi ilgametę patirtį. Paprastai jie darbuojasi didelėse įmonės, kurios savaime suprantama, kad taikys gana didelę kainą, tam jog imtųsi praktiškai bet kokio projekto. Lietuvoje gal ne taip dažnai, bet vakarų valstybėse tokios kampanijos dažnai bus milžiniškos apimties ir apims daugybę įvairiausių reklamos strategijų, įskaitant tradicinę, tai yra televiziją bei spaudą, bet ir puikiai supras skaitmeninės rinkodaros niuansus bei galės pasiūlyti tinkamiausią strategiją, norint pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Tuo tarpu, nišinė marketingo agentūra paprastai yra mažesnė ir labiau specializuota į vieną sritį. Paprastai, jie daug dėmesio skiria vienam ar keliems skaitmeninės rinkodaros elementams. Pavyzdžiui, svetainės pertvarkymas ir socialinė medija. Mažesnės įmonės ir tos, kurios turi mažesnį rinkodaros biudžetą, gali norėti pagalvoti apie pastarąją agentūrą, ypač jei joms reikia pagalbos tik keliose srityse, o ne vieno, bendro paslaugų komplekso.

Žinoma, kad reikėtų taip pat paminėti, kad specializuota marketingo agentūra, kuri tampa vis labiau paplitusi yra ganėtinai dažnas atvejis. Dažniausiai tai yra mažos įmonės, daugiausia dėmesio skiriančios labiau individualizuotoms ir galbūt šiek novatoriškesnėms paslaugoms. Labiau tikėtina, kad jie turės specialistų komandą, kurią sudaro socialinių tinklų, turinio kūrimo bei analizės ir dizaino specialistai.

Pati skaitmeninės rinkodaros agentūros struktūra gali labai skirtis – nuo kelių specialistų, kurie pirmiausia rūpinasi tik turinio strategija ir plėtra, iki didžiulės komandos, kurią sudaro įvairių sričių specialistai. Didesnėse, tradicinės struktūros įmonėse tikriausiai bus ir apskaitos komanda, ir kūrybinė komanda, ir SEO/SEM specialistai, ir grafinio dizaino specialistai. Kadangi yra labai daug įvairių įmonių tipų, o daugelis iš jų dirba nuotoliniu būdu, tai nesvarbu, ar norite būti įdarbintas, ar jas samdyti, norėsite nustatyti pagrindinius savo prioritetus, kad galėtumėte rasti tinkamą.

Daugiau informacijos apie skaitmeninę rinkodarą bei kaip veikia marketingo agentūra galite rasti čia: https://webstudio.lt